läst/titt tips

Denna blogg kommer att alltid presenteras med bilder och lite text och den läses bäst från botten och upp om ni önskar rätt flöde i bloggen. Skulle ni undra något eller få ett mer uttömmande beskrivning så lämna en kommentar vid aktuellt inlägg där jag också lämnar svar, önskas mail svar så glöm inte skriva mail adress!

torsdag 17 maj 2012

jag tänkte visa lite bilder på utfyllnad som sker på baksidan med hjälp av en god granne som planerar om sin tomt och lite bilder där jag nästan gipsat klart i foto studion arbetet på "båthuset2.0" har inte upphört... utan det har mer åter gott mer mor inriktning på posthuset som lite avkoppling sen hårdkörning när pappa var här men jag glömde kameran där nere så det var en arkiv bild istället;), Jag vill förtyda att denna bild inte är pappa representativ;) men han är förbaskat söt! Tack för att du kom och slet ut dina sista dagar innan folkpension och fortsatte med samma glöd trots 65 fyllda kram lill bob

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar